Ayo Dushi Kòrsou! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Esmee Welsem - WaarBenJij.nu Ayo Dushi Kòrsou! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Esmee Welsem - WaarBenJij.nu

Ayo Dushi Kòrsou!

Blijf op de hoogte en volg Esmee

30 Mei 2016 | Curaçao, Willemstad

De laatste weken waren aangebroken nadat ik mijn familie weer op het vliegtuig naar Nederland had gezet. Nog twee weken stage en nog twee weekenden! En die beleefde ik niet zonder rare dingen.

Zondagavond 15 mei. BAM BAM BAM, een zwarte muur en heel wat gillen later was het beestje helaas dood. Na het kakkerlakken verhaal nu ook een gekko verhaal. Een gekko van bijna 10 centimeter vond het noodzakelijk om op mijn kamer te gaan zitten. Nu geven deze beesten een zwarte vegen, maar mijn slippers wel. Omdat de beesten erg snel zijn en ik bang was dat hij (of zij) naar beneden zou vallen ben ik op mijn bed gaan staan en heb ik mijn slippers naar het beestje toe gegooid. Na een hele weg afgelegd te hebben door de gang (als ninja achter het beest aan) is hij/zij buiten om het leven gekomen. Eline en ik gilden en gilden maar, wat bleek zijn staart was afgebroken en die leefde nog wel.. iehl. Na wat kakkerlakken spray was ook dit gedeelte dood. Sorry Gekko!

Afgelopen weekend hebben we nog wat strandjes bezocht en hebben we zaterdag onze laatste keer Zanzi gevierd en zondag het laatste strandfestival gehad.. Wat zal ik deze feestjes gaan missen.

Maandag wezen eten bij het restaurantje ‘bijna thuis’ toepasselijk voor onze situatie, de laatste keer eten met het hele huisje! Dinsdag sushi wezen eten bij Ema tai en donderdag hebben we onze Curaçao tijd afgesloten bij het restaurantje waar we ook begonnen zijn: de buren!

De laatste projecten zijn op stage afgerond en woensdag heb ik afscheid genomen van alle lieve kinderen en de stageschool. Wat heb ik een top tijd gehad en wat zal ik de kids gaan missen! Nog een keer samen op de foto, van iedereen een dikke knuffel gehad en met een super gevoel de stage afgesloten.

Snif snif, wat zal ik alles daar gaan missen. Maar gelukkig zie ik nu mijn familie weer en al mijn lieve vriendinnetjes! Een drukke week staat alweer voor de deur en school is alweer begonnen, hallo drukke Nederlandse leventje (PS. jou heb ik eigenlijk niet echt gemist..).

Dit was alweer mijn laatste verslag van deze onvergetelijke stage, bedankt voor het lezen allemaal!

Hopi Sunchi,
Esmee!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esmee

Actief sinds 11 Feb. 2016
Verslag gelezen: 1835
Totaal aantal bezoekers 9214

Voorgaande reizen:

24 Februari 2016 - 28 Mei 2016

Stage Curaçao

Landen bezocht: