Het aftellen kan beginnen.. - Reisverslag uit Heino, Nederland van Esmee Welsem - WaarBenJij.nu Het aftellen kan beginnen.. - Reisverslag uit Heino, Nederland van Esmee Welsem - WaarBenJij.nu

Het aftellen kan beginnen..

Blijf op de hoogte en volg Esmee

12 Februari 2016 | Nederland, Heino

Hallo Hallo allemaal,

Mijn eerste berichtje van de hopelijk vele van mijn reis. Aan het begin van mijn studie kregen we al te horen dat we in de derde tijdens de onderdompeling naar het buitenland mochten om te gaan studeren of om stage te gaan lopen. Na heel veel twijfelen toch een aanmeldingsbrief geschreven, uiteindelijk een GO gekregen om te gaan en over minder dan twee weken begint mijn avontuur dan eindelijk. Mijn avontuur in Curaçao: stage lopen op een basisschool in Willemstad. Samen met 4 andere meiden gaan we dit avontuur aan.

De afgelopen maanden druk geweest met alle voorbereidingen. Samen met mijn studiegenootjes een huisje weten te bemachtigen, een vliegreis geboekt en de nodige papieren geregeld. De laatste dingen moeten nu nog geregeld worden, dan kunnen de koffers gepakt worden en kan de echte reis beginnen.

Ik heb er heel veel zin in!! Via deze weg kunnen jullie mijn verhalen lezen en foto's bekijken. Ik zal jullie verder niet heel jaloers maken, voor zover dat gaat lukken..

Woensdag 24 februari vertrekt mijn vliegtuig richting het mooie Curaçao, mijn volgende berichtje zal ik versturen vanuit Willemstad..

Liefs,
Esmee

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esmee

Actief sinds 11 Feb. 2016
Verslag gelezen: 330
Totaal aantal bezoekers 9242

Voorgaande reizen:

24 Februari 2016 - 28 Mei 2016

Stage Curaçao

Landen bezocht: